[Przejdź do treści]

Informujemy, że od 22 maja 2023 r. Urząd Miejski w Zabrzu posiada nową stronę Biuletynu Informacji Publicznej, dostępną pod adresem: https://bip.miastozabrze.pl/.

Urząd Miejski  -  Punkt Obsługi Klienta
Punkt Obsługi Klienta Ikona informacji

Punkty Obsługi Klienta

Wydział Ekologii

Punkt Obsługi PONE (Program Ograniczania Niskiej Emisji na terenie miasta Zabrze)

Centrum Handlowe M1

ul. Szkubacza 1

41-800 Zabrze

e-mail: niskaemisjazb@ecoscan.pl

telefon:

  • Mateusz Jaruszowiec, tel. 504 218 836
  • Karol Majewski, tel. 792 243 432

czynne:

wtorek - 11.00 - 15.00

środa - 10.00 - 17.00

Wydział Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta

Parter przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego

ul. Powstańców Śląskich 5-7

41-800 Zabrze

e-mail: umz@um.zabrze.pl

telefon: 32/373-33-46

czynne:

poniedziałek - 07.30 - 17.00

wtorek - piątek  7.30 - 15.30

Zakres działania Punktów Obsługi Klienta

• udzielanie informacji na temat zadań i kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, ich lokalizacji i godzin pracy,

• wydawanie wszelkich wniosków i druków obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz udzielanie informacji w sprawie prawidłowego ich wypełnienia,

• przyjmowanie pism i wniosków kierowanych do Urzędu za wyjątkiem wniosków w sprawach meldunkowych, dotyczących dowodów osobistych, paszportów, praw jazdy oraz rejestracji pojazdów i działalności gospodarczej;

• regulamin oraz wszelkie informacje związane z Realizacją Programu Ograniczania Niskiej Emisji na terenie miasta Zabrze (Punkt Obsługi PONE).

 

Ikona informacji